onsdag 3 mars 2010

Nu börjar det! Ensamheten!

Mina föräldrar har pratat om att flytta till Skåne i flera år och nu har de faktiskt börjat fundera i banorna bostad/stad. Mmmm...kay. Jag blir LITE rädd faktiskt.

Om de flyttar blir jag jävligt ensam. Om jag flyttar med dem till Skåne blir jag ännu mer ensam.

Jag skulle absolut vilja bo i Östra Skåne. Faktiskt den enda platsen i Sverige förutom Västerås, Stockholm och Jönköping (Seriöst den staden är najs!) som jag skulle kunna tänka mig att bo på.

Men vad fan liksom. Jag skulle ju inte få en enda kompis eftersom jag är så jävla socialt handikappad (Blir bara värre med åren wtf).

Kan se mig själv i ren desperation gå ut ensam på krogen i typ Simrishamn och försöka smälta in, faila totalt och sen ge upp.

Ja jävlar. Förhoppningsvis bor jag inte hemma när och om de väl flyttar. Om jag är van vid att bo ensam lär jag ju inte märka så mycket skillnad XD

Haha... Jag KOMMER att bli en eremit hur jag än gör. Ungefär som Bertil i Skrotnisse!

3 kommentarer:

Rossa sa...

Mmm vore ju tråkigt om du flytta :-) men lugn jag kommer å hälsa på.

Dani in the World sa...

Om du vill så kan vi flytta ihop ;) Jag vill flytta från päronen men är inte bered på att flytta och bo ensam för jag tycker inte om mörker

.... sa...

Haha... Vill du flytta till jönköping? ;) Jag skulle dock lätt kunna bo själv, mitt problem är att jag är helt pank...