fredag 11 december 2009

Nytt problem:

Jag kan inte sova på nätterna.

Jag har nu legat vaken till ungefär 4-tiden och vaknat runt 6 tre nätter i rad. Jag har kompenserat detta genom att sova lite på dagarna. Jag har varit en zombie resten av tiden. Jag har verkligen inte fått något gjort ALLS. Istället finner jag min själv tänkandes på udda saker som global uppvärmning och kom fram till att folks äckliga konsumerande på Gekås (jag spyr!) nog är ett större hot mot vår värld.

Det är så jobbigt... Gaaah... jag är så fruktansvärt trött men kan inte somna!!!

:C

Hoppas det går bättre ikväll.

3 kommentarer:

Emilie sa...

Usch va jobbigt det låter. Jag vet hur drygt det är att inte kunna sova på nätterna även fast man är trött... Är fortfarande svullen i min ena öronspottkörtel vilket gör att när jag lägger mig ner så trycker det på halva huvudet o gör skitont.
Har du provat att verkligen trötta ut kroppen innan du går o lägger dig, typ powerwalka i en timme lr nåt? Då kan du rensa huvudet på tankar under tiden också.
Det var det bästa jag kunde komma på... :)

Rossa sa...

Till inlägg ovan...Jag är hemsk ledsen madde :-( Hoppas att du är ok? Det är så jobbigt när någon nära försvinner. Jag själv har varit med om det..

.... sa...

Emilie:Jag har tänkt på att gå ut en sväng innan jag lägger mig faktiskt, det är dock rätt dålig timing att det är vinter och svinkallt ute ;) MEN jag testade att ta ett varmbad innan och det funkade! Tror jag har jäkligt svårt att slappna av helt enkelt.

Rossa: aaw, tack, det känns bättre nu :)