torsdag 24 december 2009

Men fan i helvete

Det här med att jag inte kan andas är fan inte på grund av snuvan. Den är borta men jag kan fortfarande inte andas ordentligt! Vill inte bli sjuk... Eller vad det är :(

Skulle inte förvåna mig om det är mitt skolios som nu har bestämt sig för att börja trycka på lungorna. JAJAMÄN OM DET ÄR SÅ VET VI JU ATT DET KOMMER BLI SUPERROLIGT.

Eller så är jag stressad. Kan inte sova igen. Jo det är nog så att jag har någon slags ångest igen... Verkar ju ha en förkärlek till det. Hade ungefär samma problem när jag mådde skit förra gången, fast då var det mer hyperventilering. Jag ska ändå gå till läkaren på måndag. Tänker dock inte ta ut några jävla lugnande medel den här gången heller.

Som salt på moset i grädden så hörde min jobbcoach av sig IGEN. Kan de inte bara sluta? :(

Haha jag kommer sluta på dårhus men en fin tvångströja. Undrar om de finns i rosa! :D

Inga kommentarer: