tisdag 22 december 2009

Agh

Jag kan fan inte andas. Det är skitjobbigt, nässpray hjälper ungefär 5 minuter sen är jag snorig igen :C

Snart är det ett nytt årtionde och jag har funderat lite på hur 00-talet varit. Jag kom fram till att det har varit ett ytterst dåligt årtionde. Tänkte göra en liten summering år för år.

2000 - Jag kommer inte ihåg ett skit av det här året. Eller jo! Nollor och nördar gick på tv!
2001 - Började gymnasiet (aka helvetet börjar braka lös :C). Terroristattack live på tv.
2002 - Eeehhh... Helt blankt!
2003 - Börjar på allvar må skit.
2004 - Tar studenten och i november går jag in i väggen helt. Ord kan inte beskriva hur dåligt jag mådde här. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle klara mig levande ur det hela.
2005 - Depressionen från helvetet börjar avta på sommaren. Fyller 20 :C
2006 - Läste in gymnasiehistorian på 2 veckor och fick ett ryck och sökte till SU.
2007 - Mormor dog. Började på universitet. Två nära vänner till familjen dog. Börjar läsa konstvetenskap och sen dog min farbror. Tjohej. ETT JÄVLA SKITÅR RAKT IGENOM.
2008 - SKITÅR. Eller nja, det var ju rätt roligt samtidigt...hehe
2009 - SKITÅR.

Ja, inte sådär jätteroligt har det varit. Är dock optimistisk inför 10-talet! Kanske blir det årtiondet då man faktiskt lyckas med något! Haha...

Inga kommentarer: