fredag 18 september 2009

Gah!

Jag har ju ganska länge haft lite av en häxnäsa, alltså, en mild variant av en sådan. Det har ju varit frid och fröjd och "jag är nöjd som jag är!" och hela den baletten. Tills nu.

Jag börjar få problem att använda glasögon. Jag vet inte riktigt vad som hänt men mitt näsben har börjat knöla sig på ena sidan. När man jämför näsan sidor känns en sida... eh... vass. Har haft glasögon varje dag senaste veckan och ja, i onsdags hade jag ett SÅR på näsan eftersom glasögonen mosar in skinnet i knölen. WTF?!

Jag börjar faktiskt överväga en näsoperation för att släta ut skiten. Kanske jag kan ha solglasögon också utan att få ont.

Känns dock lite fånigt att ens tänka på plastikoperation. Och tänk om det inte bli bra? :/ och hur mycket kostar det? Kan jag lura till mig en GRATIS operation genom remiss från husläkare kanske? Hahaha XD

Inga kommentarer: