söndag 2 november 2008

Jahaja. Ja. Ångest.

Okej, först vill jag bara säga att haloweenfesten var jättekul! Då var det bekräftat att bara man är utklädd så kan det inte gå fel.

Ungefär där slutar sedan roligheterna och ångesten tar vid.

Jag blev förföljd av okänd kille, nackdelen med utklätt folk är att man inte ser vem det är. Hm. Det var lite läskigt.

En annan människa fick mig att känna mig lite nervös vilket resulterade i att jag försökte skratta bort pinsamheterna och köra *ryggdunk* (ah, klassikern!)

Ja, och sedan på slutet så infann sig då ångesten. Och inte vilken ångest som helst, neheeej, den här var som en käftsmäll över allt annat dåligt som hänt under året. FY FAN. Jag klarar inte av det här, jag orkar inte. Men jag är alldeles för snäll för att vara otrevlig och visa att jag INTE är intresserad. ALLS. NÅGONSIN. EVER.

Ja, så nästa vecka blir det till att vara på alerten i skolan och vara ständigt förberedd på att slänga sig undan och gömma sig.

YAAAAAY! :(

Inga kommentarer: