söndag 2 november 2008

Åh.

Jag har insett under dagen att jag är en stor ärkemes.

Att jag har problem att uttrycka mig känslomässigt är ju knappast en nyhet. Att jag däremot verkar ha stora problem med att uttrycka total avsaknad av känslor också är något nytt.

Och då slår jag på trevlig-madde och lyckas med det få den stackarn att tro att jag är intresserad. Och när det kommer glasklara sjukt-intresserad-kommentarer från honom skämtar jag bort allt och börjar prata om något annat.

Jag önskar verkligen att jag var intresserad av killen, han är skitsöt, lite småcool, har riktigt schysst stil och verkar jättesnäll... Men han attraherar mig inte för fem öre. Inte min stil alls. Jag skulle bara känna mig totalt jävla off om jag var med honom.

Det här kommer nog att sluta med att jag börjar Mercy-dejta. Jag känner mig så jävla elak när jag dissar honom.

Inga kommentarer: