måndag 15 oktober 2007

Vidare äventyr på dejtingsajten!

Jag tog hela nyfikenhetsstadiet till ännu en nivå igår kväll. Jag bestämde mig för att göra en beskrivning, dock något överdriven, av mig själv och mina intressen för att se vad för slags människor skulle tycka jag var intressant. Lade inte ut någon bild för då skulle jag naturligtvis inte ha fått någon respons! (haha)

När jag tittade till mitt konto ikväll, cirka 20 timmar efter att jag lagt ut infon, har jag fått 16 mejl!!!

14 av dessa från män i åldrarna 32- 51. Jag vet inte om jag ska bli förvånad eller bara rädd. Kanske tyder detta på att ju äldre man blir, desto mindre betyder utseendet - alltså behöver de inte ha någon bild på den personen de är intresserad av. Kan också tyda på att dessa människor är jävligt desperata och tar vad de kommer över.

Man skulle lätt kunna skriva en uppsats om det här. "Mina empiriska studier tyder på att desperation ökar med åldern" haha XD

Inga kommentarer: