söndag 14 oktober 2007

Tragedi!

Nej, egentligen inte. Eftersom jag gjorde det av ren nyfikenhet. Eller rättare sagt, för att testa hur det är när jag ändå i slutändan kommer att hamna på dylika sidor i ren desperation.

Jag registrerade mig på SPRAY DATE. OMFG. Asgarv.

Naturligtvis under ett fejkat födelsedatum och namn.

Jag gjorde en sökning på singlar i Västerås i åldrarna 22-25. Resultat: 205 personer. Sökningen innefattade endast killar. Alltså. Vaffan? Kan det verkligen stämma?

Många verkar dock lite halvytliga och småläskiga, förutom en kille som sökte en partner så att han kunde börja träna baldans. Jag var jävligt nära att jag anmälde mig :D Jag vill också dansa baldans! :D

Hm. Jag borde nog börja plugga nu. Men jag orkar inte. Jag har typ tappat intresset för skolan. Det är fan inte roligt längre. Ingen pratar med mig och jag blir heltokig eftersom jag verkar lida av ett sjukligt behov av att orera om en massa struntsaker. Det skulle också vara oerhört praktiskt att ha i alla fall en person att diskutera ämnet med. Som det är nu får jag diskutera med mig själv och det ger tyvärr inte så mycket tillbaka.

Fan fan fan. Jag vill verkligen INTE ge upp. Men jag har anmält mig till några kurser på Mälardalens Högskola i vår om saker och ting skulle skita sig och jag inte får fortsätta i Stockholm.

Usch. Jag fattar inte att jag ens tänker i de här banorna. Jag har ju förfan kämpat för att nå såhär långt och sen faller allt på att ingen pratar med mig. Jävla skit :(

Inga kommentarer: