tisdag 1 november 2011

Något är fel på mig

Ni vet den där bloggen jag håller på med?

Jag har nu skrivit på den i tre dagar. Jag har fan material fram till nästa jul!

Jag visste inte att jag hade så mycket att säga om mode och allt som hör till den sfären. Helt plötsligt blev min engelska OK också.

Kan såhär långt säga att 50% av materialet (det som inte består av re-makeprojekt) bygger på tragik. Även om jag knappt ens går ut om dagarna finns det en ocean av konstiga observationer och olika rädslor att ösa ur! Bra för en blogg, men kanske inte så bra för mitt psyke.

Hela publiceringen och arbetet med att försöka få ihop läsare ska bli riktigt intressant. Jag planerar att ha den upp i början av december.

2 kommentarer:

Maria sa...

Spännande med nya bloggen!!! Shit vilken insats du verkar ha gjort med skrivandet. Här har du en garanterad läsare iaf!!! :)

.... sa...

Ja, och äntligen får man en chans att använda svärord på engelska XD

Jag har köpt ett domän nu:

ragstocouture.com

omg omg omg omg!!!!! :D