tisdag 2 augusti 2011

Ångest :C

Eller egentligen inte eftersom jag bara har tre dagar kvar på den här 14-dagars non-stop-perioden av jobb! WOHOO!

Men, jag har verkligen börjat fundera över vad jag ska ta mig till med mitt liv. Eftersom jag inte riktigt har något annat att fundera på där i min ensamhet när jag skrubbar toaletter liksom :P

Jag kommer inte att fortsätta plugga i höst. Jag ska istället ägna mig åt att fundera ytterligare och förhoppningsvis finna någon slags lösning. Sen ska jag spara pengar utav bara helvete. Nästa vecka ska jag gå till banken och skaffa mig ett flashigt framtidskonto och sätta in nästan allt jag har nu på mitt sorgliga konto. Planerar att bara ha en sisådär 2000 kvar där när jag är färdig. Då lär jag verkligen inte handla något onödigt!

Men hursom, lösningen på min förvirrning? Tja.. Ingen aning. Jag känner på mig att det finns något att göra även för mig. Jag VET att jag kommer att hitta något slags jobb (eller skapa det själv) men frågan är bara HUR. Jag vet också att det är något jag är menad att göra men gaaah... Jag kan fan inte klämma fram det!

Det ändå jag vet just nu är att jag vill bli rik.

1 kommentar:

Rossa sa...

Hahahaha, rolig inlägg, du få fundera vidare när du skrubbar toaletter =P. Men hey! Du blir rikare om mindre än 2 veckor....woooohooo...gratulation!!!