onsdag 1 december 2010

WTF

Idag när jag skulle åka hem så hade de minsann invigt en NY RULLTRAPPA på centralen. Ojoj!!!

För att göra det hela extra "festligt" hade de värdar vid av och påstigning och röda mattan utrullad. Detta kombinerat med trötthet och irritation över väder, skola och tågförseningar gjorde att jag blev riktigt förbannad. Det var nära att en av värdarna, som gjorde sig rolig över att jag vände om och åkte ner igen när jag insåg att tåget gick från ett annat spår, nästan åkte på en redig lavett.

"Jaså!!! Du tar dig en till svängom!"

Men vafan ditt jävla ägg, jag bryr mig inte om er jävla nya rulltrappa, jag försöker bara komma hem!!!!

BITCHES. Tycker de kan rusta upp spåren istället.

Gah!!!! :C

1 kommentar:

Emilie sa...

Haha, jag kan precis tänka mig den klämkäcka attityden! Som att man orkar bry sig om att rulltrappan är ny efter en lång dag... Muppar.