söndag 12 oktober 2008

Sweet.

I fredags dök ingen i min grupp upp på avtalad tid. Och ingen av dem har behagat svarat på mina två sms som jag skickade iväg där jag frågade var fan de höll hus någonstans. Nu är det alltså söndag och fortfarande tyst. Den ständiga frågan "VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?!" återkommer nu. Det handlar ju för bövelen om skolarbete!!!

Ta ert jävla ansvar och sluta dra med er andra i skiten för helvete!

FY. FAN. Nästa vecka vet jag fan inte om jag kan hålla mig från att skälla ut dem. Det kan bli lite farigt eftersom det finns en massa annat skit som också bara väntar på att få komma ut i ett stort vredesutbrott och det skulle ju kanske inte vara så bra om de fick ut för ALLT.

Jag kan härmed bekräfta att Mdh helt enkelt inte riktigt vill samarbeta med mig.

Stockholms Universitet, I love you so much :'(

Inga kommentarer: