söndag 1 juni 2008

Minnesförlust.

Uargh. Både natten till fredag och inatt sov jag i princip två timmar. Först var det fest hos Danni på fredagen. Det var skitskoj och ännu roligare blev det av att jag blev lite...eh. Påverkad. Eller nåt. Minnesförlust hade jag i alla fall på morgonen. Jag kom fan inte ihåg vart jag gjort av min cykel. Jag var helt säker på att jag ställt den ute, när den inte stod där blev jag asförbannad och trodde den blivit stulen. Sen, typ en timme senare, kom jag ihåg att den visst stod i garaget. Doh.

Igår kväll var jag Maria och Rossa på Blue moon bar. Jag har aldrig varit där förut, så det var skoj. Men, shit, alldeles för mycket folk! Och fan va folk är arroganta på det där stället. Jaja. Stället är najs, men folket som går dit är skit. Folk knuffas och tar på en på de mest obehagliga visen när de vräker sig fram.

På lördag är det sommarfest på kåren. Jag och Maria hade då tänkt att bli lite salong och försöka bli kompisar med några som vi tycker verkar skitgrymma. De har ju ändå dansat med oss varje gång vi varit på kåren sedan hösten -06 OCH jag har ju faktiskt även kvart-i-två konverserat med åtminstone en av dem. Yäää. Det kommer säkert att gå åt helvete. Men vaffan, vi måste ju ha något att skratta åt hela sommaren.

Inga kommentarer: