torsdag 8 maj 2008

YES.

NU har jag iaf kommit igång med uppsatsen. Hitills skrivna sidor: 5.

Satt på biblioteket med min jättesöta nya laptop i tre timmar igår och kände mig professionell och duktig. Jag har fan bestämt mig för att min uppsats ska bli skitbra.

Igår kväll åkte jag och Maria ner till karaokekväll på kåren. Det var faktiskt inte så jätteroligt. Det roliga började dock när vi skulle låsa upp cyklarna och åka hem. Helt plötsligt hörde vi hur det grymtade och krafsade inne i buskarna. Naturligtvis blev vi till en början lite rädda att det var något farligt (varulvar/mutanter/diverse monster) men sen efter säkert tio minuter av intensivt stirrande upptäckte vi först en igelkott, sen en till...en till och en till! Sammanlagt fyra igelkottar! iiiiih! OMFG. Så jävla söta med sina små korta ben och nosar. Helt sjukt vilket liv de förde, jag har aldrig hört något liknande.

Nu kan jag lägga till denna händelse, tillsamman med de brunstiga älgarna i min lista "Naturupplevelser 2008". XD

Inga kommentarer: