fredag 7 mars 2008

Wooeee!

Jag blev godkänd på provet! Så skönt! Jag har nojjat lite de senaste dagarna men nu kan jag alltså andas ut... Och fokusera på nästa prov som är om tre veckor.

Köpte en svart skinnjacka igår. Ja, jag vet att alla andra har det, men jag kunde fan inte låta bli. Det är sjukt snyggt, och jag tycker faktiskt att jag ser riktigt rå ut i den. Sen tänkte jag faktiskt köpa ett par röda klassiska converse också, men jag bestämde mig ganska snabbt att jag tyckte att 700 för ett par obekväma tygskor faktiskt inte är så värt. Hittade dock ett par kopior på skokanonen för 5o riksdaler som inte var obekväma alls. Jag känner mig mycket nöjd. Nu måste jag bara försöka trasha till dem innan jag använder dem i mer seriösa sammanhang. Skor i modell converse ser så töntiga ut när de är skinande rena och nya. Man ser ut som en riktig amatör om man kommer med dem i det skicket.

Inga kommentarer: