söndag 1 juli 2007

Mälarrocken

Oh, igår var jag på Mälarrocken!

Såhär efterråt kan man konstatera följande:

- Ansvarig för "festivalen" kommer att tillkännage sig själv i konkurs på måndag.
- Marit Bergman har söta kläder
- Mando Diao ROCKAR FETT (det uttrycket har jag aldrig använt förut)

Shit shit shit shit.... EEEEEE!!! Mando Diao var så jävla bra! "TV & Me"!!!!!!!!!!!! I must see them igen nångång. Jag tror nästan att jag måste köpa deras senaste album :D

Sen när jag cyklade hem och kom åkandes på parkeringen utanför mitt hus så var det en gubbe som stod intryckt vid en skåpbil som stod parkerad. Han såg skiträdd ut när jag åkte förbi honom. OMG, tänk om det var en inbrotttjuv!!! Så jag vågade inte åka till garaget, jag bar upp cykeln i lägenheten istället XD

Synd att inte biljetten gäller idag också. Danny kommer! Jag anser det rätt så ohälsosamt att jag faktiskt tycker att han är bra.

Play It for the Girls!

Inga kommentarer: