söndag 11 mars 2012

Köpstopp avklarat!

Sedan oktober har jag köpt följande:

1. Vinterjacka.
2. Termobyxor.
3. Halsband på rea som jag gjorde om till bl.a gardinomtag.

Alltså, en enda onödig grej på nästan 5 månader!

Nu kan jag med gott samvete gå loss inne på River Island nästa vecka! :D

Mitt mål är dock att inte köpa några underkläder, strumpor eller pyjamasar innan de jag har är totalt utslitna - Och när de väl är det, då går jag vidare till gamla t-shirts och avklippta strumbyxor. Likadant blir det med innekläder, just nu har jag till exempel en jumper jag hade i trean PÅ LÅGSTADIET på mig. Inga hål har uppkommit i den ännu. Rätt bra kvalitet!

Yay! Spara pengar! (Och seriöst, det blir fan en hel del! Synd att jag inte började för tio år sedan)

1 kommentar:

Maria sa...

Weeei! Bra jobbat å shit va kul med resan!! Hoppas du får det riktigt nice där:) Ta massa kort och köp en hel massa snygga ting:)