torsdag 1 december 2011

Hörrni!

Jag tror jag lyckats hitta ett yrke där jag faktiskt skulle kunna använda mig av mina pseudokunskaper och låtsastalanger!


Art Director


I arbetsbeskrivningen ingår ord som kreativitet, marknadsföring, trendkänsla, kommunikation genom bilder, brett intresseområde, allmänbildning och en massa annat skit.

Tyvärr finns det inga jobb att få som vanligt :P

Kan föv meddela att jag ska spendera julen med toalettskrubbning! Att jobba med städ i mellandagarna måste vara lika slappt som på sommaren, inga människor på arbetsplatserna! YESSS :D

3 kommentarer:

Maria sa...

Åh! AD och copywriter verkar vara värsta drömyrken, om man väl lyckas få ett jobb såklart... Du kan satsa på det förstnämnda så tar jag det andra, MCrazyM for real? Eller vad var det vi hette haha?

Rossa sa...

Japp me too, jobb jobb jobb, jag behöver jooooooobba muchoooo! =P

Anonym sa...

Maria: Ändå möjliga att få de jobben är säkert att starta egen firma sååå jaa, jag är på ;D

Rossa: Fuck yeah :D PEEEEENNNGGGAARRR