söndag 6 juni 2010

Barcelona

Ja, så kom jag då ner till Barcelona. Helt jävla själv! Flygplatsen är väldigt stor och förvirrande och bagaget får man hänmta typ två kilometer bort från gaten och nere i en källare. En källare utan utgång, det tog mig cirka 20 minuter att hitta huvudutgången.

Sitter just nu i Danis pyttelilla rum mitt i smeten. Igår var vi på Primark och jag bestämde stilla att jag aldrig tänker åka till Gekås. Kärringarna är för fan galna och alla ute efter största kapet. Gubbarna lider. Gaaaaaah.

Jag köpte dock tre t-shirts, varav två var från herravdelningen! På tunnelbanan kände jag mig lång. Fanders, jag är verkligen över medellängd här och det känns mystiskt.

Imorgon ska vi ut och leta fimolera...haha...

3 kommentarer:

Maria sa...

Åh va kul att läsa om ditt äventyr!! Är så sjukt imponerad att du faktiskt åkte själv!! Hoppas ni har bra väder, här är det molnigt som tusan haha. Så spanska Primark var ingen hit? Både klädesmässigt eller bara desperationsmässigt? Londonversionen var galet på den andra fronten kan jag säga...lång kö till allt... Hoppas du får en fortsatt underbar resa med bad, utgång och chill:) Ser fram emot att höra ALLT sen!! Kramar

Emilie sa...

Ååh Barcelona, låter underbart! Tycker alltid det är svårt att shoppa utomlands, jag blir så stressad! Tacka vet jag internetshopping...

Hoppas vi får se bilder sen :D
Now get out there och lek Vicky Cristina Barcelona-turister! Haha.

Rossa sa...

hör av dig så fort du sätter din fot på svenskmark!