torsdag 7 augusti 2008

Svarta madame

Jag tror minsann att jag börjar bli lite smyggoth. Fick helt plötsligt för mig att tona håret svart idag, troligen i efterdyningarna av att jag upptäckte igår att mina gråa (eller vita!) hårstrån nu förvandlats till en hel slinga på ett visst område på huvudet.

Anyway. Svart hår alltså. Kombinerade det hela genom att måla naglarna svarta också. Jag ser riktigt brutal ut nu. Jag ser fan nästan lite svår ut.

För övrigt kan jag också tala om att jag gjorde årets fynd på Åhléns i tisdags. Hittade sjukt snygg lackväska i svart för 399 kronor. När jag kommer till kassan slår kassörskan först in fel pris, 299 kr. Sedan drar hon 50% procent på det... 149,50... Hm. Den var INTE på rea kan tilläggas.
Den blev om möjligt ännu sexigare när jag kom undan så billigt. Mmmm... Svart lack....

Inga kommentarer: